Ook voor arbeidsmarktcommunicatie moet je terug naar de basis

Annemarie Stel deed als gasthoofdredacteur van het blad Werf& een oproep invulling te geven aan back to basic. ‘We moeten weer terug naar de basis omdat arbeidsmarktcommunicatie aan het veranderen is: van een onderbouwd vak … [Read more...]

Employer Branding anno nu

Dat Employer Branding op dit moment prioriteit heeft bij organisaties blijkt wel uit de enorme interesse voor dit onderwerp, de deelname van velen aan events en … [Read more...]

Betrokkenheid zegt meer dan tevredenheid

Werknemers die tevreden zijn, zijn niet per definitie betrokken. Medewerkers kunnen namelijk in een baan blijven hangen omdat ze het best naar hun zin hebben, best aardig verdienen en het best nog wel een tijdje kunnen volhouden. … [Read more...]

Employer Brand is gezamenlijke verantwoordelijkheid

Half oktober plaatste ik in verschillende LinkedIn-groepen de oproep welke afdeling zich het beste kan ontfermen over het Employer Brand. Marketing, HRM of toch Corporate Communicatie? De vraag leverde een levendige discussie … [Read more...]