Expertise

HR-communicatie, een sandwich dienstverlening

Mijn specialisatie is een sandwich dienstverlening. Het is geen HRM maar ook niet louter MarCom. De één spreekt over Employer Brand Management weer anderen zeggen steevast Arbeidsmarktcommunicatie. Ik noem het zelf graag HR-communicatie. Bovenal is het ingenieuze communicatie voor organisaties die imago en identiteit belangrijk vinden!

Ik heb recruitment campagnes ontwikkeld die een voorbeeld zijn van goede HR-communicatie. In mijn showcases laat de merkbekendheid binnen een jaar een sterke stijging zien. Met speciale aandacht voor online recruitment processen, mediastrategie en advertentiebeleid weet ik een waardevolle bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van een arbeidsmarktstrategie en bijbehorende communicatie.

Goede campagnes maken is één, dit tot een vruchtbaar vervolg brengen behelst de kunst van het implementeren. Oog hebben voor hoe processen moeten lopen, samen resultaten boeken en dit ook meetbaar maken is mij op het lijf geschreven!

Andere werkvelden binnen de scope van Marketing & Communicatie waarin ik mij aantoonbaar heb bewezen zijn Project Management, Business-to-Business communicatie, Advertentiebeleid, mediastrategie en media-inkoop, PR & corporate communicatie, Corporate Social Responsibility, Coaching & intervisie, Expertise & kennisoverdracht.