Van strategie via concept en realisatie naar implementatie
Wat is het onderscheidende vermogen van uw organisatie? Hoe communiceert u zo krachtig en effectief mogelijk? Bijvoorbeeld wat uw toegevoegde waarde is als werkgever? Waarin onderscheidt u zich ten opzichte van uw concurrenten? Kortom, wat is uw visie en strategie?
Lastige vragen voor sommigen. Toch is het mogelijk om binnen 1 dag de antwoorden te vinden en te formuleren. Het kan met de OGSM-methodiek*. OGSM staat voor Objectives, Goals, Strategies en Measures. U leert op een snelle en efficiënte manier uw business-, marketing- en/of communicatieplan op 1 A4-tje te zetten. Met heldere doelstellingen en resultaten.
Elke organisatie heeft ambities. Het is cruciaal te weten hoe ze te verwezenlijken. In een sessie van 1 dag wordt u inhoudelijk en procesmatig uitgedaagd op uw bedrijfsstrategie. Dus op doelstelling, focus, samenhang en strategie in uw plan. Dat betekent breder kijken dan u gewend bent, en vervolgens durven kiezen. Met visie en focus!
Neem contact op voor meer informatie.
*De OGSM is ontwikkeld door management goeroe Peter Drucker.